Medlemskab af vinterbadeafdelingen

Vinterbadeklubben Molens Pingviner.
Ingen akt. 2024 p.gr.a stormflodsskader.

Det er gratis at benytte vinterbadebroen på Kollund Mole. Vil du også gerne have adgang til omklædning, bad/sauna kræver det et medlemskab. Når man er medlem, forpligter man sig til at indgå i en rengøringsturnus 1-2 gange i løbet af vintersæsonen. Se opslag i gangen. Saunaen er tændt i perioden 1.oktober til 30.april.
.

Indmeldelse kan ske under menupunktet klubben, medlemskab og ved at klikke på online indmeldelse nederst på siden.

Samtidig med indmeldelsen får man tilsendt en faktura til den oplyste e-mail adresse.
Kontingentet betales en gang årligt ultimo oktober (eller ved indmeldelse). For en vinterbadesæson er kontingentet kr. 450,- og man kan bruge faciliteterne så ofte man har lyst. Hvis man ønsker en nøgle opkræves et nøgledepositum på kr. 500,-. Man må gerne være flere brugere om en nøgle. Nøglen kan erhverves ved at sende en mail til kassereren (se menupunkt kontakt/bestyrelse).

SAUNAEN ER VARM OG KLAR TIL BRUG (Tænder 1 time før):

MANDAG            KL. 06.30 – 09.00

ONSDAG             KL. 06.30 – 09.00 samt 14:00 00-17:00

TORSDAG           KL. 17.00 – 20.00

FREDAG             KL. 06.30 – 09.00

LØRDAG             KL. 07.00 – 11.00

SØNDAG             KL. 07.00 - 11.00

Gæster og nye medlemmer

Badning må kun ske, såfremt du er sammen med et medlem fra klubben.

Nye medlemmer ( Prøvebadning op til 3 gange).
Såfremt du ønsker at blive medlem af Vinterbadeklubben, men gerne lige vil prøve først, da er dette naturligvis muligt. Senest efter 3 badninger, bedes du indmelde dig i klubben, såfremt du fortsat ønsker at vinterbade.

Gæster ( DKK 25,- pr. badning).
Er du gæst i området, og derfor "kun" ønsker at prøve vinterbadning (max 3 gange), da er dette muligt ved betaling af gæstegebyr på DKK 25,- pr. person.
Betaling kan ske via mobilpay, eller kontant (spørg i klubben hvordan)