Æblefest 2019

9. september 2019 19:15 , af Betty Dideriksen

Fredag, den 11. okt. kl. 13-18 afholder vi igen ÆBLEFEST ved roklubben og p-pladsen. For de sidste nytilkomne medlemmer kan vi fortælle, at vi også har brug for jeres hjælp i nogle timer for at få festen til at glide. Når I tilmelder jer på aktivitetskalenderen, dukker der et skema op, hvor man skal afkrydse, hvilke aktiviteter og tidspunkter man kan give en hånd med. Vi glæder os til at se rigtig mange til en hyggelig fredag, hvor vi plejer at tjene lidt ekstra til klubkassen.

Selve åbingstiden for Æblefesten er kl. 13-18, men der er meget at gøre både før og efter, så her kan man også hjælpe.

Som afslutning på dagen - når alt er ryddet på plads igen - spiser hjælperne en grillpølse med kartoffelsalat og nyder en kold øl eller vand.

MEN HUSK AT MELDE TIL

Bestyrelsen.