Hjerteredderkursus

3. februar 2020 21:34 , af Betty Dideriksen

Vi har oprettet et Hjerteredderkursus - 30 minutters introkursus i genoplivning via Hjerteforeningen TIRSDAG, DEN 25. FEBRUAR KL. 18.30 I KLUBLOKALET.

Der er plads til 15 personer på et hold og i tilfælde af flere tilmeldinger end de 15 oprettes et hold i  umiddelbar forlængelse af det første. Et kursus varer ½ time. Du skal tilmelde dig via aktivitetskalenderen og dernæst tilmelder jeg dig kurset. Herefter får du besked fra Hjerteforeningen om at udfylde de manglende personoplysninger såsom mobil nr. og fødselsår.

Instruktøren hedder Frands Andersen, som selv har haft et hjertestop i 2015 og ved, at det nytter at gøre noget. Det har vi også selv erfaret i klubben. Så tilmeld dig endelig dette kursus - INDEN DEN 18/2.

Så vil jeg også lige minde dig om Generalforsamlingen den 18. februar kl. 19. Mød bare op - du kan kun blive valgt, hvis du selv ønsker det og får generalforsamlingens stemmer.

ALLE KLUBBENS MEDLEMMER ER INDBUDT OG MEGET VELKOMNE!